Du vet väl ändå att det här är slutet.

kom hem nyss. lämnade in mina älskade kängor som hade gått sönder i hälen så det bara forsa in vatten nu såhär i slaskens tid. men nu ska dom bli hela igen. fick med mig hårfärg hem. så imorn ska utväxten bort. hälsade på sandra och mattias också. dom hade fått till det rätt fint där hemma i lägenheten ändå. insåg att det var ett bra tag sen sist jag var där. men nu ska dom ju åka iväg till kiruna. utan mig. imorn. mitt trasiga armband förblir trasigt tills sommarlovet. smarta jag hade ju lagt det i fickan så glömde att ge det till sandra. till påsklovet får jag se hur jag gör. pappa skulle visst fara till kina då. men kanske far upp ändå. vi får se hur tankarna ändrar sig med dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0