DRÖMMAR, DIT MÅSTE JAG GÅ FÖR ATT FÅ SE DIG

HELLO everybody! sitter på min säng och lyssnar på skit musik. alla bra låtar har helt enkelt tagit slut. upptäckte till min fasa att jag aldrig la in alla kläder i garderoben imorse. rev ut allt för att finna den svarta tröjan nanna skulle låna. men det blir lätt fixat. bara att slänga in allt igen. måste bädda nytt till min säng också. mascara på lakanet och kudden


har glömt bort lite själv att direkt efter skolan så åkte jag inte hem utan hoppade av bussen på ljungaskolan. var med wille, hassan, joel, eric och carlsson på "onsdagsaktiviteterna" så det sprang runt en massa små barn i hela gympasalen. (ser en aning sne ut) och lite galen i baksätet får man ju alltid vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0