Dom satt och sa ren sanning åt mig.

tror att jag kommer somna ifrån big brother och allt det där. men jag måste ta och rycka upp mig lite. är så lat hela tiden. mitt rum är inte städat och jag har inte burit in pellets. mamma kommer döda mig om jag inte gör det ikväll. hatar när jag lovar saker som jag egentligen inte orkar. för då vet jag att jag inte kommer hålla dom. fast det måste jag den här gången. längtar verkligen inte till skolan imorn. men på torsdag blir det vemdalen. med skolan. två år i rad har jag åkt med nanna dit. men nu för en gång skull så är det felicia jag åker med. men nu ska jag kludda ner lite till på dom där antekningarna, massa trams bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0