Din närvaro ger mig värme men dina blickar kyla.

hemma hos nanna som fick jag titta på filmen (rec) själv. den var inte så läskig som jag trodde men kommer väl ändå ha dom där äckliga tankarna när rummet är kolsvart och jag ligger nerbäddad under täcket och fortfarande är vaken. för gubbarna var inte så mysiga. här städat mitt rum och städat åt kaninen också. jag har ätit och vilat. nu ska jag väll vika in dom rena kläderna i garderoben och sedan duscha. får se om jag tar bussen imorn eller om jag kliver upp där vid 5.36 och åker med mamma klockan 7. har ju lite som behövs göras så hade nog varit lite bra ändå. men får se hur jag orkar. somnar nog direkt efter duschen så GODNATT min vän

Kommentarer
Postat av: nanna

du ser lite ut som den där gubben jag hann se i slutet (hjärta)

2012-03-12 @ 22:42:49
URL: http://ngerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0