DET OMÖJLIGA SOM GÖR ATT JAG FALLER IGEN

kluddar ner fysikboken med mätt mage. fattar ingenting, har läst samma sidor om och om igen för att hitta svar på frågorna. resultat = ingenting. kanske ska ge upp och packa ner det sista, eller ja fattas bara sporttoppen som hänger på tork. finns ju även ett litet problem, vi vet ingen av oss om hur vi tar oss från navet till nordichallen. FUCK, typ. mamma kom ju inte med några bra förslag direkt.. fast det hade jag inte väntat mig heller. måste höra av mig till dom andra så att det löser sig.
men här sitter jag med min ner kluddade fysikbok och "jorden runt på 80 dagar"-boken en liten barnbok typ som ska vara utläst på onsdag, för då ska jag redovisa den. fast har en heldel att skriva också. men det löser sig. jag ska läsa ikväll och alla dom andra dagarna tills onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0