STANNA EN STUND

tog en sovmorgon idag. orkade verkligen inte kliva upp när klockan ringde 7. men det är ju ändå ingenting speciellt i skolan nu så. bara klassens dag, det är ju verkligen så där jätte roligt.
'
idag efter skolan följer jag med felicia hem igen för klockan 4 hämar pär upp oss för att vi ska på match i stan med lilla laget. måste ju ställa upp och det är ju alltid kul med fotboll mena jag. ska spela en match på lördag också sen så stannar fotbollsskorna på hyllan resten av sommaren.
'
imorgon ska jag köra upp till amkortet. är väl på tiden nu tycker jag. skulle egentligen göra det igår och idag men igår blev det inställt och idag har jag ju match. men imorn då jäkla. missa ju matchen jag skulle se i ånge men det är ju inte hela världen.
sweeeeeeeeeeeeeeeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0