MEN KUL ATT LIVET FORSÄTTER FAST JAG PAUSAT

sitter på golvet med lite bas bredvid mig. det enda jag är på dagarna är trött och less. MÄNNISKOR SOM INTE KAN UTALA ETT "VI". men annars så leker väl livet som vanligt bara antar jag. och alla andra små saker är väl bara ett steg närmare framtiden på nått konstigt sätt.
'
ska hoppa in i duschen snart och sedan lägga mig. fast ska nog först se inspelningen av desperate housewives som mamma var så snäll att spela in i tisdags.
'
det känns bara som att kvällarna försvinner på ingenting vettigt nu för tiden. sitter bara hemma och planerar morgon dagen ungefär. fast det kanske ska vara så.
jag antar att jag bara kan längta till sommaren. föR den verkar ta god tid på sig att komma. vill ha värme och shorts. solglasögon för att dölja dom tomma ögonen utan den svarta mascaran som sköljts bort av badvattnet. ja, nått sånt ungefär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0