JAG KAN INTE FATTA ATT JAG TAPPADE BORT DIG

eftersom att min dator är helt paj nu så får jag sno mammas. funkar väl det också antar jag.
'
igår vid ett fick jag besök av leeken och tobbe. var halvt död men alltid trevligt med lite besök. resten av dagen så gjorde jag absolut ingenting. men senare på kvällen så blev det en sväng till stan med felicia, krille och robert. kom hem där vid halv 3 och kunde inte sova så satt uppe tills jag inte orkade med mig själv.
'
mamma som varit borta 3 dagar nu är hemma. så nu antar jag att man kan andas igen. ta tag i livet igen liksom.
måste försöka se lite glad ut. egentligen så är jag dödstrött och allt sånt där. ögonen lägger snart av. men det är ju så här jätte fint att när kompisen mellan ögonbrynen håller på att försvinna så kommer det en ny på kinden. så lycklig, så lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0