DET RÄCKER INTE MED ÖGON FÖR ATT SE

ha kollat på gamla klipp när jag var liten med sandra. eller ja hon var ju också med. men sen har vi myst med kladdkaka i soffan till ringaren i notre dame. den gick på disney så där vid 19.
 
nu sitter jag och väntar på rebecca som visst ville besöka mig på kvälls kvisten. skadar ju inte.
vill spela fotboll också. men inte då. är ju där runt 100 mil bort från det.
 
på fredag sover jag hos rebecca. vi ska kliva upp där vid 5 för att ta ett tåg till luleå. kolla om man hittar något fint att bära med sig hem. fast anledningen från första början var att hon skulle klippa sig där.
 
vi kommer hem igen vid 18. lagomt till kf alltså
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0