DET ÄR FÖRST DÅ DET KÄNNS

inte suttit vid en dator på många dagar. har helt enkelt inte haft tid. dhela den här veckan har jag klivit upp mellan 4-6 och jobbat till 2-3. så ja igår sov jag från 5 tills nu på morgonen. fast några gånger emellan så har jag vaknat till och tänkt kliva upp, men antar att det inte gick så bra.
 
men efter dom tiderna så har jag väl bara fikat på stan och ätit på thai två dagar i rad. solat med rebecca och bara längtat lite till gatufesten. har inte funnits så mycker mer att göra eftersom att det har regnat flera dagar i rad och nu är det ju midsommar och allt.
saknar min lilla pingla

Kommentarer
Postat av: Felicia sååå klart!

saknar dig men ögonsten!

Svar: kommer snart my lover!
josefin hjortborg

2012-06-23 @ 01:08:45
URL: http://feliciasbloggitextochbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0