VISSTE ATT DU GJORDE RÄTT

målat, målat och målat. hela förra veckan har jag målat och hela den här veckan ut ska jag måla. inte så lite less på att försöka skrubba bort den där vita färgen varje dag.
 
är samma visa varje morgon, pappa väcker mig tio i 6 och jag kliver upp och tar på mig kläder och sätter upp håret, sen åker vi 20 minuter senare, alltså tio över 6. åker bil i en kvart för att komma ner till jobbet och sedan är det bara att kliva ut i kylan för att gå genom grindarna med kortet så man kan byta om till dom där smutsiga blå kläderna som nu mera har vita fläckar också, ser inte alls ut som dom gjorde på bilden. till sist så är det bara att fara vidare till snickeriet, där penseln väntar.
 
fast jag kan väl bara se fram emot lördag, gatufesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0