UPPE VID YTAN

klockan 18.13 sätter jag mig på tåget tillbaka till ånge. måste tvinga mig själv till att sova för när tåget anländer 06.34 ska jag vara pigg och glad inför den efterlängtade gatufesten. hoppas bara att det blir lyckad. annars kan jag ju ångra hela resan tillbaka och dö lite.
 
annars så är det bara skönt att komma bort ett tag. missar så mycket som är bra att missa. liksom glöms bort. men det är bra, tycker jag iaf.
 
iadg behövde vi inte jobba ett enda dugg. jag och sofia la oss ner på soffan och sov tills klockan slog där runt halv 10. för då var det dags att åka ner till besöksgruvan på 500 m. fast det var väl ändå inget speciellt eftersom jag spenderade två timmar där nere till djupet av mer  än 1000 m. fick alltså kliva upp strax innan 4 imorse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0