TA DEN LILLA DELEN ÄNDÅ

jätte bra bilder med den bästa kameran.. hade lika gärna kunna haft mobilen.
den bästa bilden av dom tre jag tog på veronica maggio. lite ånger kan man ju ha.
 
men sen så var det nog inga fler bra än dom här tre jag la upp nu. men tur för mig att jag ska ta MIN kamera på gf så jag kanske får bättre bilder norlie & kkv.
 men annars så slutade det väl nått sånt här när man ska stå där längst fram på maggio, men värt var det. hemma hos sandra sov jag den natten för att sen vakna till detta. lite ångest vi hade då iaf, men trodde det skulle vara värre, för det såg ut så innan jag la mig under täcket den natten. men det var lätt fixat.
↓↓↓↓↓↓↓↓
bara att börja använda dessa då antar jag, fast dom andra ska nog skrubbas ren

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ge tillbaka min kamera om du ska gnälla så mycket!

Svar: hehe, det ska du också
josefin hjortborg

2012-07-03 @ 19:13:47
URL: http://SaHjortborg.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0