Utan dig skulle jag inte ens vara halv, utan dig skulle jag inte vara någonting.

felicia lilla söta feffe. börjar från början. i 7an så tyckte jag att hon var cool. ja riktigt cool. jag minns första gången hon ringde till mig och frågade om vi skulle vara med varandra. det var nån gång mellan höstlovet och jullovet. hon kom hem till mig och det var lite stelt i början och så där som det alltid brukar vara. sen efter den dagen så gjorde vi allt tillsammans. vi vart som syskon. vi bodde typ hos varandra. det finns mer än 700 bilder på oss sen den dagen. både fina och fula. men felicia lilla söta feffe betyder mer än allt för mig. utan henne skulle inte jag vara någonting. en person som vet allt om mig, ALLT. till och med dom där små sakerna som egentligen inte är nå intressant alls. för jag vet att det stannar där. vi har delat tårar till skratt i massor. vi glidit från varandra och till varandra. vi har glidit hit och dit men i slutet är det alltid vi. min bästavän utan att tveka. utan att tveka en sekund. hela 8an var det hon och jag fortfarande. och även detsamma med 9an. även fast den inte är slut än. 2 sommrar fulla med minnen, minnen som inte går att säga. minnen som är obeskrivliga. minnen som är bra, minnen som är dåliga. minnen som hon å ja delar dag in och dag ut. minnen som aldrig försvinner. minnen som alltid kommer finnas kvar. hon har till ochmed hunnit med att varit i kiruna i en natt, haha. oj vad jag skrattade gott den kvällen då hon hade åkt hem. borta bra men hemma bäst. jag skrattade åt hennes lilla lögn, "jag måste ha mina tabletter". jag minns även gången då vi gick till ljungamotellet, haha. en hemlighet som fortfarande inte kommit ut. jagf minns dagen vi tog kälkarna till kiosken, i bara morgonrock. kan säga att vi föddes utan hjärna. sprang iväg i bara ett par foppatofflor. hade inga fötter kvar när vi kom hem. bastun som väntade var varm. och räddade våra liv då kändes det som. många minnen. hundratals minnen på bara 2 och 1 halft år. hon betyder allt. ALLT. verkligen allt, allt allt allt allt allt allt allt för mig. hon är den som alltid förstår mig och hjälper mig på rätt sätt så det alltid blir rätt i slutet. love to you my little feffe! vi delar tusen ord och meningar till tankar. ibland pratar vi till om med i mun på varandra,
har till och med delat en hel del dubbelhakor. så fina så.

Kommentarer
Postat av: Felicia

ååh! jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig och ingenting verkligen ingenting ska förstöra våran vänskap. som en blomma utan vatten är jag utan dig, du är som en syster för mig! som jag älskar över hela mitt hjärta! ingen människa i hela världen kommer någonsin kunna ersätta din plats i mitt hjärta. ditt namn står skrivet på halva delen av mitt hjärta. och de är ingenting som går att sudda över för så många minnen som vi delat de kan jag inte räkna till, jag skulle kunna skriva och skriva hur länge som helst men jag tar och avrundar här. du vet iaf jag litar på dig till jaa så många procent som går! och du kan lita på mig. Jag älskar dig Syster! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0