Hela lokalen är mörklagd.

vaken kl 7. så roligt, finns ju super mycket att göra. drömde världens cp dröm. helt sjuk. det var typ djur eller hundar som var på en flygplats och dom hade nån typ av sjukdom och skulle döda alla människor. alla människor och hundar var på flygplatsen. men det roliga var att sen var jag helt plötsligt på mitt rum och skulle visst fota mig själv och lägg ut en bild på fb. sen när jag gjort det så ringer edvin och säger att han ser ett monster på bilden. jag hade alltså lagt ut en bild på ett monster under min säng. hur det gick till vet jag inte, men drömmar är ju drömmar då är allt möjligt. helt sjuk. det roliga var att den var läskig. och innan så hade ju mamma fått förklara för mig om såna där "sjukdommar" för att jag vart lite smått intresserad. så nu kan inte jag somna om utan att den där drömmen åker fram igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0