DET ANDRA EN ANNAN GÅNG

igår åkte jag till stan med en del av familjen. eftersom en dal av lönen kommit så fick jag med mig dom där lite annorlunda jeanserna som jag kollat på länge nu och en ljusblå adidas väska som bara hängde. fick även en lite tidigare födelsedags present av sandra och mattias, nämligen ett hål i naveln. och kanske inte behöver uttrycka mig mer om det. för jag är världens lyckligaste att jag äntligen vågade. efter ett långt år. träffade även pappa igår. han hade vägarna förbi nrä han ändå skulle till stockholm.
 
annars så äter jag väl bara penicillin tre gånger om dagen och tvättar piercingen tre gånger om dagen också. blir lite tider att hålla koll på. väntar ju ändå bara på att dagarna ska gå lite fortare nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0