Du och jag?! Nej inte nå mer jag har glömt dig för länge sen.

Jag sitter nu vid mammas dator. Min orkar jag inte starta. Jag har haft träning idag, seeeeeeeeeegt! Blåser som faaaan!!! Så därför orkade ingen anstränga sig på träningen tror jag. Jag ska lägga in lite bilder så fort jag går in på bloggen på min dator.

Jag ska inte vara inne på facebook på en vecka, ahah, skooooj! Jag ska testa om jag klarar det. började igår, ahha eller idag för jag var ju inne igår? eller? skit samma? Men jag har nyss renskrivit franska grejen. Och nu ska jag träna till provet imorgon, franska. Glömde boken i skolan, skiiiit också! Men aja har pappret med glosorna eller vad man ska säga.

Jag önskar verkligen att alla var som du. Du vet exakt hur en äkta vän är. Om du bara visst hur glad jag var för att jag träffade just dig, älskar dig vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0