I don't know why i'm still surprised.

Tjugo saker du kanske inte vet/visste om mej

1. Jag är född i Kiruna.
2. Jag är rädd för spindlar.
3. Jag började spela fotboll i trean. 
4. Jag brukar titta på tecknat.
5. Jag heter Eva, Linda i andranamn.
6. Jag ska till Kiruna på sportlovet. 
7. Jag har tappat intresset för att sitta vid datorn.
8. Jag älskar filmen Dear John.
9. Jag ska ta konfirmation. 
10. Jag gillar inte folk som säger att dom hatar folk som ljuger och så ljuger dom själv ibland. 
11. Jag åker slalom. 
12. Jag älskar min familj. 
13. Jag vill lära mig spela gitarr.
14. Jag har lätt för att bli brun på sommaren.
15. Jag fyller 15 år i augusti. 
16. Jag är över 1,60 lång.
17. Jag vill flytta ibland bara för att träffa nya vänner.
18. Jag har en hund som heter Zita.
19. Jag kan fiska.
20. Jag vill prova att dyka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0