You are my voice.

nu sitter jag hos nanna. har sovit här. kulkul. såg en skräck film igår som nanna höll på att skita på sig men den var inte ett dugg läskig. vi var uppe till 5 halv6 ;p vaknade vid halv 10. har träning idag också klockan 3 men det är ju ett tag dit. nanna halv sover i sängen ''hur länge ska du skriva?'' hahh ''hallå!! det låter som nån jävla smatterbräda!!!''
hahah, ''förlåt om jag klagar men jag är lite morgontrött'' herreguuud!!
har möblerat om på mitt rum igen nu. jag är nog nöjd nu tro jag, haha. för nu har jag mycket utrymme. :DDD
bilden har nanna tagit när det var någon familje kväll haha. :D

Kommentarer
Postat av: nanna

hahaha :D men det lät seriöst as mycket :D hahah ;)

2011-02-27 @ 16:07:29
URL: http://ngerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0