Jag vill bara att smärtan ska försvinna.

jag tänkte skriva ett snabbt inlägg nu bara innan konfa lägret :D fast har inget sug på att åka direkt.. men aja det kanske blir roligt ändå.
vi ska till hassela. man får välja mellan slalom och bad men jag tar med båda så får jag se vad jag väljer. ;p
så sandra fick gå och köpa skidväskor, skid och pjäxväska sen hämtade örjan dom hos sandra så nu slipper jag hålla på att bära skidorna och pjäxorna löst. så jag har bara 4 väskor som ska med 2 med slalom grejer i.

men det känns som att jag har glömt nått men äsch!!! då får det vara hemma ;p

igår åkte jag slalom. med elin, emma, lina och feffe. men före var jag med nanna men hon skulle hem halv 8 så då for jag på berge! :d

jag ska träna lite till på franskan, heeejdååå!

nu kommer lite bilder jag har fotat med nanna's kamera.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0