Jag vill ha en förändrig men jag vill fortfarande att du ska stå vid min sida.

jag vill klippa mig så j* mkt.. kort vill jag ha, skönt till sommaren. asså inte aaaaasssss kort men lagomt till axlarna. för långt kan jag skaffa någon annan dag hahha, annars finns det ju att köpa hårförlängnin som jag har funderat på ett bra tag nu. men då måste jag färga håret efter den för min färg finns ju inte.. syyyynd. men ska ju ha clips i så fall och plus att jag bara ska har förlängning som bara räcker precis under bröste typ.



vill typ ha såhär fast i brunt och sidolugg och inte sån som det är på den här bilden.

ja jag vill också ha tillbaka min naturliga hårfärg nu.. trist.. jag har typ ingen utväxt.. har haft den här färgen sen i början av sportlovet.. funderar på att klippa mig efter skolavslutningen ;)
aja, nu har jag skrivit ett litet inlägg, hejs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0