Jag vill bara göra dig glad min kära syster.

så nu ska jag sova godnatt! ;*

jag hoppas du inte är nå dyster nå mer, MIN FAVORIT!!!!!:

Postat av: din älskade syster

jag tycker precis som ovanstående kommentar att du ska börja blogga igen! detta är en katastrof, en KATASTROF säger jag. du gör din syster som är ägare av en betydligt bättre uppdaterings bloggen dyster.
kom igen och visa att har skaffat en blogg för att behålla den istället för att låta den stå och förfalla. + att du har frågat ifall jag kan fixa din header men IN MY ASS! det blir ett KANSKE ifall du börjar igen! ;) pusspuss på dig min favorit! <3

2011-04-20 @ 11:21:32
URL: http://hjortborg.blogg.se/

så godnatt allihop, PUSSPUSS!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0