Det ända man ser är lågorna och den svarta röken av våra minnen.

feffa har varit här och vi har tagit bort hela häcken på framsidan för att den var helt cp. nu ska vi sätta staket eller låta den växa och bli fin.
sähär ser det ut just nu, fint jätte fiiint!!! (not)



jag tycker iaf att vi ska ha blått staket som matchar huset!

sen har jag varit ute och fotat nyss då! man ser verkligen att sommaren börjar trampa in. det är 21,8 grader varm ute just nu, och det är härligt!!!





feffe kanske skulle kjomma tillbaka men det är bara kanske. jo glömde ju säga att vi for till johanna förut och kolla på hennes gulliga häst och hjälpte henne att göra en hage till na men jag fick bara stå och hålla i hästen.. :d

Kommentarer
Postat av: felicia

jag kommer alltid tbx jag försvinner aldrig !!

:) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0