Yogurt!

Hello

Dagen började ju bra och allt steg upp klockan 06.00 och duschade sen bloggade jag lite.
For till skolan och hade det bara bra tills jag, Felicia och Carro låg/satt i soffan på FA;N då Basse och dom hade varit på konsum och köpt yogurt. Dom kom till FA;N och Basse började kasta sin yoggi (yogurt) flaska på oss några gånger tills vi inte brydde oss länger sen så tror vi att han skruvade upp korken lite, och han kastade en sista gång och allt vart täckt av yogurt men mest jag, Felicia och Carro som vart väldig sur på han då. Vi gick och sa till Rasken och han kom och ställde allt till rätta eller ja nästan (utom våra kläder och vårt hår som det var yogurt på) När vi skulle gå och orka bort yogurten så var det stopp i toaletten som vi gick in på (det var fullt med papper som någon hade lakt där men mer brydde vi oss inte om det och sen så kom killarna dit och såg att det var stopp och gick till Rasken och sa att vi hade gjort så att det vart stopp i toaletten. men det löste sig rätt snabbt för Rasken trodde mer på oss.
Vi gick för att hämta våra grejer och skulle hå upp till idrottshallen och vänta tills mamma hade lunch, men när vi gick förbi matsalen så tog vi och åt innan. Sen kom Jennie (lärare) och sa att våran mentor letade efter oss. Så vi gick ner till sal 9 och sa att vi skulle åka hem och byta om. Till och med hon sa att vi luktade illa.
Vi gick till mammas jobb och hon körde först hem Carro sen mig och Felicia men vi orkade inte gå tillbaka till skolan för vi hade ju ändå bara golf i hussborg så istället kollade vi på en film som hette Det rengnar köttbuller men ingen av oss såg klart den för vi somnade ganska snabbt.
Men när jag vacknade så var den slut och då gick jag upp med katten och tog min väska och gick ner och hängde upp Felicia's kläder som vi hade tvättat. Sen slog jag på datorn för att hon fortfarande inte hade vacknat. Men sen vacknade hon och nu sitter vi här och inte gör nånting eller jo hon har katten i tröjan och håller på att leka lite med den typ som att titta sig i spegeln när den ligger där och har det mysigt. :) http://feliciasbloggitextochbilder.blogg.se/ kolla gärna in den :)


(Texten har inget
med bilden att göra)

Massor av kramar// Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0