Tröttare än tröttast!

Hello

Nu sitter jag här ganska så trött och duschad, men helst trött än skolan om jag säger så. Så istället sitter jag och segar här framför datorn och väntar på att mitt hår ska torka riktigt.
Men efter skolan måste jag ta och måla klart mitt rum för jag har ju ingen träning idag, men istället har jag golf fast det är typ som på skoltid men aja.
Men jag har redan förra veckan bestämt att mitt rum ska bli klar till helgen men får se hur det går för jag har ju ganske upptagen vecka nu när det är sista matchen, den där matchen är jätte viktig för mig eftersom att om vi vinner den så vinner vi hela serien och det hade inte varit så tokigt att göra det och då är det vår tränares sjätte gång han är tränare på nått lag som vinner hela serien. Men jag tror att den här matchen på lördag är viktig för dom andra också eller jag hoppas iallafall det. Vi ska spela mot Sidsjö-böle som liggen näst sist i serien + att dom har inte vunnit nån match men dom har spelar två oavgjorda och vi ligger etta på listan och har vunnit 3 stycken på rad så det är inte så dåligt det! Själv har jag gjort ett mål nu på serien och är ganska glad för ett är ju mer än noll :) Men dom kan ju även vinna så vi ska inte underskatta dom bara för att dom inte vunnit någon match.
Men nu måste jag fortsätta att fixa mig.



Massor av kramar // Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0