So prov!

Hello

Jag hann inte skriva igår för jag hade fullt upp med att träna till so provet och plus att jag lagade mat igår som tog minst 1 och 1 halv timme att göra, Men resultatet vart sådär ;-)
Sen typ direkt efter maten gick jag ner och tränade och tränade ända tills jag somnade.

Men i går kväll så hade jag ställt klockan på halv 7 men glömde visst slå på den så jag försov mig till 10 över 8 typ. Så jag ringe till mamma och sa att jag hade försovit mig men hon sa bara ''Okej, ta 10 bussen då'' .

Så nu sitter jag här trött och nästan klar och kände att jag hann med ett inlägg, men nu ka jag väl ta och träna lite extra på provet nu innan klockan 10 så att jag iallafall får G men jag satsar ju på VG! :-)

Juste!!! Fan vad jag längtar till matchen i morgon, känner redan nu att jag är peppad till 110%! För vi måste bara vinna den där! Så då gäller det VINNA ELLER FÖRSVINNA!!!



Massor av kramar // Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0