Nice!

Hello

Skoldagen började med att vi skulle samlas vid viadukten och sedan gå till myggvallen för att gå/springa skoljoggen. Jag gick skoljoggen med Sanna, Emma, Lotta, Felicia och Micka. Men efter fikat så gick jag baar med Felicia, Sanna och Emma, och vi gick och sparkade på en sten väldigt länge så att tiden skulle gå snabbare, och det gjorde den. Vi prickade av oss i viadukten. Och gick ner till FA;N och bara lata oss sen bytte vi om och gick och åt lunch men Lotta, Fanny, Anton, Sanna, Felicia och Micka, Men sist kvar var det jag, Felicia och Micka kvar som vanligt. ;) Sen så gick vi ner till FA;N igen och latade oss lite tills fast vi satt och kollade när Erik och Jens höll på att slå Lotta så att hon skrek som ett vildsvin! :D
Sen så började svenskan och efter det till det bästa... IDROTTEN! :D
Då hade vi fritt och alla killar hade innebandy medans alla tjejer gick ner och styrketräna det var inte dålig det :)
Sen for jag hem med bussen och nu sitter jag här och skriver detta inlägg och väntar på att min kära syster ska komma, http://hjortborg.blogg.se/  Hon har den snyggaste headern!:)
Men sen kommer Fanny och dom och plockar upp mig vid 6 nångång för då har vi fotbollsträning! :D



Massor av kramar // Josse

Kommentarer
Postat av: Anna-Lotta

hahah!! ;) <3

2010-09-15 @ 17:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0