Matchen

Hello

Igår orkade jag inte skriva om matchen och det.

Vi spelade ju matchen mot Sidsjö-böle, Den första halv leken var det lika 0 - 0 men sen fick dom ett mål.
Men då fick vi också in ett mål innan halv leken var slut.
Sen andra halv leken så gjorde vi 3 mål till och vann med 4 - 1 och fatta vad glad vi vart!
Så sidsjö-böle fick inte vinna då heller men om dom inte har vunnit en ända match än till så gjorde det där väl inget att dom förlorade den här matchen :D

Sen när jag kom hem så spelade jag in några roliga videoklipp med sandra eller det var nog mest jag som spelade in för hon satt vid datorn men skit samma :)
Sen skulle jag, Felicia och Fanny till Carlsson så då hoppade jag in i duschen och sen fixade jag mig.

Sen körde Sandra mig till Fränsta i regnet och det var ju såå mysigt! ''/
När vi kom till ICA så satt Felicia där och väntade så vi gick till Carlsson. Sen var vi där till 12 typ.

Men nu ska jag på killarnas match! :)



Massor av kramar // Josse

Kommentarer
Postat av: felicia

hej VILLE BARAR säga att i första halv lek stod det 1-1 inte 0-0 hiih :) förlåt att jag rättade dig //massor av kramar Felicia ♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0