MATCH MATCH!!

Hello

Glömde att skriva igår efter skolan men jag hade inte tid för jag var barnvakt med syrran. Men jag får ta det lite kort och snabbt här.
Dom spelade eye toy utan för min dörr så jag gick ut och spelade jag med, det är alltid lika roligt att spela det spelet! :)

Sen for jag till gårn och va med allt roligt folk där, fast det kanske ändå vart liiiiiiite för mycket på slutet..
Jag for hem vid 11 och gick och la mig typ direkt.



Och idag är det match och du kan ju bara fatta att jag är inte lite peppad! Asså vi måste bara vinna den här matchen annars DÖR jag verkligen, har vi kämpat så här hårt för att kunna vinna serien så ska vi fan göra det också!

Men en sak är faktiskt lite rolig och det är att Ida Skarpsvärd fyller år idag, Nu då det är sista matchen liksom ;)
Det tyckte jag var ganska så fränt! :D

Mera mål mål mål mera mål och mål det kommer det att bli! :)

Men som jag sa förut: NU GÄLLER DET TJEJER VINNA ELLER FÖRSVINNA!!!

 

Massor av kramar // Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0