Inget vettigt.

Hello

Nu ångrar jag att jag valde den där mobilen den är fet och jobbig.. Men den är ju bra och det men jag har inget annat val nå mer..

Jag hatar verkligen Söndagar dom är så jobbigt långa och trista finns verkligen inget att göra på en Söndag.. :P
Det ända jag gör är att sova, äta och sitta vid datorn.

Och en sak till jag lägger inte ut bilder för att ni ska ta dom och lägga ut dom någon annan stans och inte ens säga att det är mina utan ni låter dom andra tro att det är dina.. fast jag vill inte ens att ni tar dom över huvetaget!
Och ni kanske kommer lägga märke till att det står mitt namn på alla bilder och det är för att ingen ska kunna säga tt det är deras!!

Hittade några gammla bilder på mamma´s dator hihi :D









Massor av kramar // Josse

Kommentarer
Postat av: Sandrahj

haha du kunde inte ha hittat några snyggare bilder x)

2010-09-27 @ 21:22:45
URL: http://hjortborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0