Halsfluss...

Hello

Jag har inte haft tid eller jag har inte orkat starta datorn och skriva för att jag har haft halsfluss sen i tisdags! :'(
Och det fanns ju inte lite nackdelar med det heller! Först så kan jag inte svälja eller knappt äta sen så vaknar jag typ 2-3 mitt i natten och är vaken ända tills jag ska lägga mig nästa gång.. Men det sämsta var nog att jag knappt kunde prata!

Men nu kommer det några bilder sen giffarna fast det är lite bilder innan vi ens åkte också. Men jag skulle lägga ut ''imorgon'' enligt mitt förra inlägg hehe :D
Men nu kommer dom :)












( Den här bilden vet jag inte
varför jag lägger ut :S
Och för att det kommer en bild som inte Felicia gillar
snart så jag måste ju vara lite dum mot mig själv och plus att det
kommer fler konstiga på mig ;o )








( Förlåt Felicia men jag
älskar verkligen bilden! )



























































































Massor av kramar // Josse








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0