Godnatt

Hello


Träningen gick super bra och plus att jag är väldigt taggad tills på lördag, Jag längtar verkligen! Men på vägen hem i Jonny's bil var ju klart roligast, Jag och Felicia satt och sa en massa skämt om Jonny och as garvade åt det medans Karin och Fanny skarttade åt oss, eller det är iallafall vad jag tror. Och Jonny satt ju med sitt pokerface, som vanligt :)
Sen kom jag hem och då hade visst Sandra halsfluss och nå mer så det var ju inte så roligt längre. Och idag kom NEW BODY grejerna som jag har väntat på hur länge som helst, Men jag beställde bara trosor och en sport bh men jag är iallafall nöjd med det :) Så nu sitter jag här med sport bh på mig för att jag ska känna om den sitter riktigt bra. Men det bästa är juu att den gör det! :D
Men nu ska jag sova GODNATT!! :)
.Ps. För dom som inte vet så om man klickar på dom små bilderna så blir dom större (testa på den här) :)



Massor av kramar // Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0