Fota, fota, fota

Hello

Internet tjorva i går så det vart inget inlägg.
Men igår så for jag ju på killarnas match och tittat och tog över 200 bilder så därför var det tur för dom att dom vann! :-D

Efter killanas match åkte jag hem och var barnvakt för att Örjan skulle tvätta husvagnen. Och då råkade Sara och Jimmy ha sönder ett glas så då fick ju jag städa som jag älskar såå mycket.
Men sen så började jag fota katten och hundarna, fast det var inte så lätt att fota en katt som bara springer iväg men det vart ju några bra bilder iallafall :)
Sen började jag fota Sara, Jimmy och Stella dom var det lättare att fota. :-)

När jag hade fotat klart gick jag ner för att ladda över bilderna till datorn. Sen gick jag för att sätta kameran på laddning, men när jag kom tillbaka funkade inte internet så jag stängde av datorn och gick och la mig :)





































Massor av kramar // Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0