ESK!

Hello

Igår dom två sista timmarna var jag och Felicia uppe i idrottshallen och tog lite kort och hade skoj, vi filmade också men den kommer väl ut sen då Sandra får hjälpa mig att fixa en sån där video användare eller vad det är! :)
Men efter skolan var vårt fotbollslag till Sundsvall och kollade på Giffarna's match det vart oavgjort med 3 - 3.
Micke Fanny's pappa fixade en buss så att vi skulle ta oss till stan, i bussen var det nog roligast för där tog vi en massa kort och det.
När vi väl var där så var det en hejarklacks tävling som vi vann, så det var därför jag var hemma idag för att jag har jätte ont i halsen så att jag knappt kan svälja och lite ont i huvudet men vad ska man göra..
Men sen när matchen var slut så lurade Jonny och Micke att vi hade vunnit varsin hamburgare och vi gick ju på det och gick om hämtade hamburgare, dricka och choklad helt gratis :)
Sen då vi kom till Jonny och Micke igen så sa dom att dom bara skjade och att vi hade vunnit biljetter till nästa match :D
Sen påväg hem så var det inte lika roligt att åka buss för då var jag bara trött och ville hem och sova.
Lägger in bilder imorgon istället :D


Massor av kramar // Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0