Fredag 01'48

Sitter på den femte natten nu, efter denna är de äntligen bara två kvar. Idag så sket jag i att sova när jag kom hem, utan tog med mig Jimmy och mamma till Vemdalen. Det var kul, vill ju hinna åka så mkt skidor jag bara kan innan jag flyttar. Blir lite längre sen. 



Men hsh så skyndade vi hem eftersom jag hade en tid att passa på umo så kag kunde förnya mina p-piller. Men typ precis när vi kmr hem ringer de och säger att hon jag skulle till är sjuk. Lite less när de inte kan ringa på morgonen redan, utan väntar tills mindre än 30 min innan. Anrs så ska jag väl bara försöka hitta på ngt på lördag morgon så jag inte slänger bort hela sista lördagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0