Flytta hemifrån igen

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Men det har väl inte hänt sådär jätte mycket förutom att jag varit sjuk och fått ett jobberbjudande i sthlm som jag tackat ja till. Så nu räknar jag ner dagarna och kan äntligen pusta ut att jag fått bort alla mina gamla möbler som jag haft i ett förråd. Bättre och lättare att fixa nya saker där än att hålla på att frakta, samt att den lgh jag fått tag på nu är så liten att jag inte kan ha mina möbler. Så trivs jag och vill bo där ska jag väl försöka skaffa större och bosätta mig mer, men eftersom jag flyttat därifrån en gång så känns det säkrast att känna efter i början oxå.

 

Men hsh flyttar helt och hållet den 29onde denna månad 🙏 längtar ihjäl mig. Och minns ni mitt förra inlägg? Då var tanken att jag skulle flytta till Kiruna, haha. Men känner att jag verkligen måste ta denna chans, jag behöver det.

Och nu börjar min näst sista nattvecka på detta jobb, bye amios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0