Den 16 sptember

Jobbade 15-00 igår, kände verkligen hur jobbigt det var att vara uppe tills dess. Har ju liksom somnat vid senast 22 varje kväll tro jag. Planen efter jobbet inatt var ju att åka och träna, men när jag kom hem så hade melwin gjort inne. Så tog mig ut på en promenad med han ist. Han måste ha fått i sig ngt dåligt, för sist han gjorde inne kan jag inte ens minnas.

Idag jobbar jag en timme mer, alltså 14-00. Så nu packar jag träningsväskan innan jag far på jobbet så jag kan fara direkt dit och dra ett pass, vet anrs inte hur jag ska hinna när jag jobbar kväll.
Imorn kmr wille och adde hit och vi ska fara på en upptäcksfärd nu ihelgen igen. Ska bli spännande.

Men nu måste jag fixa mig så jag hinner iväg och luncha med mamma innan jag börjar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0