24 september

Redan lördag. Jobbat hela veckan, i torsdags var jag på möte med jobbet. Igår skulle jag iväg men orken tog slut så fastnade i soffan med Jimmy framför djungelboken. Funkar ju det oxå. Det var så synd att det var sämst väder igår, eftersom att jag och en kollega skulle mötas upp och låta våra hundar träffas. För de är likisar, så hoppas på bättre väder när båda är ledig nån dag. Men idag fyller mamma år, så grattis världens bästa mamma ❤ älskar dig.
Lite dumt att jag ska jobba 09-17.30 men det får funka. Tänkte mot kvällen hitta på nått med wille och adde förhoppningsvis. Vi får se, annars så händer inte så mkt. Planerar en kirunaresa, så småningom. Vill ju se Sandra och Johans hus och allt annat jag missat sen i våras då jag sist var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0