klockan 05.16

Klockan är kvart över 05 och jag sitter i soffan och väntar på att jag ska fara iväg på jobbet. Vaknade såklart 30 min innan larmet så var ingen mening att blunda om. 

I lördags på jobbet när Oskar frågade vad jag hade för planer i sommar så hade jag ingenting. Nu har jag nästan för mycket, känns som att jag inte kommer hinna med riktigt. Denna månad är det nu till helgen träslaget, helgen efter det summerburst och sen jobbar jag en helg för att sedan över midsommar åka ner till götet och fira midsommar med Rebecca. Utöver det så är det även en resa utomlands och en resa inom Sverige, som kanske oxå slutar utanför Sveriges gränser ✌ mitt i allt så ska jag ju jobba lite oxå på nått vis. Tänk att det snart är ett år sen jag tog studenten, tiden går för fort.
Får nästan åldersnoja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0