och då var det dags

helgen har varit bra. kom hem igen igår kväll, alltid skönt att komma hem. snart så är det inte lika långt hem. jag har nämligen sagt upp mig idag. så den sista augusti lämnar jag sthlm. har dock inte bestämt om det blir ösund eller svall ännu, men det visar sig. ska bli så skönt på ngt sätt. borta bra, men hemma bäst. visst längtar jag hit när jag är i ljunga men det är ju för att mitt hem finns här, så det kommer vara skillnad när jag har nytt där uppe sen. plus att jag äntligen efter ett år kan ha min hund. 
 
nu har jag bara satt igång att leta jobb och imorn ska jag ringa och kolla lite boende. det känns som att livet är påväg i en bättre riktning nu. det jobbiga är bara att frakta alla saker 50 mil. ngt ännu jobbigare är att jag jobbar eftermiddag denna vecka, så ska väl alldeles snart åka iväg och jobba till 00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0