Inte ens mänskligt

Idag är fan första dagen som jag inte somnat efter jobbet när jag har öppning. Kliver ju upp 0350 så är alltid svintrött. Men idag hörrni så tog jag och tvätta och städade. Fast före det så var jag in med bilen för att de ska fixa lite småfel som de glömde, så imorn väntar ej en rolig dag. Till att börja med så ringer klockan 0240. Just för att jag ska hinna ställa bilen utanför firman eftersom jag ej kan sticka från jobbet och göra det, lite väl långt när det är på söder. Så för att jag ska hinna åka kommunalt till jobbet därifrån så måste jag alltså kliva upp så tidigt, fast frågan är om man ens kan kalla det för morgon. Tur att jag bara jobbar till strax efter 12 iaf.

På torsdag ska jag hämta Sandra och Johan från Arlanda, om bilen är klar då vill säga. Så ska de stanna här hela helgen. Dock drar jag upp till svall eftersom jag är långledig och behöver lite tid att fundera över saker och ting.

Helt sjukt vad min nagel gick av idag, smärtan går inte att beskriva. Gn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0