Bara tisdag

Jag mår skit. Klockan är snart 23 och jag är livrädd att jag är påväg att få lunginflammation. Men det trodde jag även i våras en gång, och då fick jag såklart inte det. Så jag hoppas att jag bara inbillar mig nu med. Anrs så imorn onsdag så ska jag hämta Sandra och Johan från tc och så ska dom sova här en natt innan dom jävlarna drar utomlands.

Idag jobbade jag även över i 2 h för att folk inte bara kan ta ansvar och jobbet de pass som det tagit på sig. Får se om jag kan somna nu så jag orkar mig igenom ännu en jobbdag.

Men kan ta helgen som var lite snabbt, jag, angie, tuva, tea och grabbarna drog till stan och gick ut i fredags. Vilket gav mig en krossad lur. Det jobbiga är att jag är så fruktansvärt lat att jag inte säkerhetskopierat allt så jag kan lämna in den. Lördagen var jag med wille och grabbarna hela dagen och natten typ. Sen åkte jag hem runt 14 tiden i söndags. Men nåväl bjuder på lite pics från fredagen


Kommentarer
Postat av: F

Ja va också med eller va du för full för att minnas det?? 💃🏻

2016-07-13 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0