"Jag vill rymma till nått annat land, har varit låst så många år"

Nuförtiden så bor jag ensam i stora Stockholm. Inte blivit av med nått bloggade, men antar att lusten bara inte funnits där. Håller på att lösa ett och annat med livet, finns så mycket man kan göra och jag har ingen aning om vad jag vill göra riktigt. Det enda jag vet är att Stockholm är platsen där jag vill bo och skapa min framtid. Alla möjligheter och nu finns det inte längre någonting som säger stopp, jag kan göra precis som jag vill nu. Men vill på nått sätt känna att jag är på väg någonstans, hitta något att sträva efter. På riktigt för en gång skull ✌

Det som hände var nog bäst för båda två, så vi kan ta tag i våra egna liv. Vilket båda behöver. 

Ville bara bespara er frågan om varför ✊

Kommentarer
Postat av: Nouw.com/katarinalang

Slänger iväg mängder med kramar! Du är en grym tjej, glöm aldrig de.❤️❤️❤️

Svar: tack så mycket 💕 hoppas jag får träffa wilma ändå 🙈🙈
josefin hjortborg

2016-02-12 @ 13:35:31
Postat av: Caroline

❤️❤️❤️

2016-02-14 @ 00:57:05
Postat av: Kattis

Du är välkommen när som helst! 💗

2016-02-14 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0