en vecka sen sist

Är jätte dålig på att blogga, inte för att jag gör någonting speciellt. Tänker bara inte på det. Men jag jobbar väl för det mesta och planerar lite över de nästa sex månaderna typ. Lever lite dag för dag och tror att jag valt att göra rätt. Jag stannar i sthlm, det är ju två av mina kollegor som oxå flyttat hit utan någonting alls. De säger att de är värt det, iaf att testa. För man kan alltid åka hem, har ju ändå fastanställning och det är inget man bara ska kasta bort om man trivs på jobbet. Just nu är mina kollegor de bästa, ställer verkligen upp och vill att jag ska lyckas.

Men förövrigt så åker jag till Kiruna på lördag, stannar en vecka ungefär. Var ett år sen jag sist var där, så ska bli kul. 
Känns som att efter tre av dessa år som vi gick delade vägar, eller skilda program så har vi äntligen hittat tillbaka till varandra. Hon som förstår utan att behöva använda ord, min bästa vän Felicia 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis vad jag låg och tänkte på igår kväll.. Att det känns som förr igen att vi har fått tillbaka oss!! Du och jag hör ihop! Bästa 💕

2016-02-23 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0