aldrig trott att det var så här svårt

på nått sätt har jag alltid trott att jag har vetat vad jag vill göra med mitt liv. men för första gången så känner jag mig bara tom. jag har ingen aning, ingen aning om någonting alls. om jag gör rätt val att lämna stockholm eller om det är fel. det blir svårare att veta när det finns så mycket möjligheter, för mycket möjligheter. jag som alltid trott att det har varit någonting bra, men det gör saker bara mer komplicerade och svårare att avgöra. 
nian, det var bara att göra. för det man visste om att man hade minst tre år kvar av att gå i skola. alla dagar under mitt liv som jag längtat till att få börja starta mitt liv precis som jag vill efter gymnasiet. tanken om att det skulle vara så här svårt tänkte jag inte på då. beundrar människor som vet, vet vad de vill bli och vart de vill bo. 
 
så rädd att göra ett misstag som jag får ångra resten av mitt liv
 
 

Kommentarer
Postat av: Feffe

Än är du ung, tänk inte för mycket Stockholm finns kvar 😘💕

2016-02-14 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0