Ett inlägg i veckan

Glömmer bort att bloggen finns. Som vanligt haha. Men hsh så kan jag dra lite fort vad sin hänt sen torsdag då jag sist blogga. Fredagen var det ju möte, sedan fick jag hoppa in och jobba nån extra timme för att nån va sjuk. Direkt efter det åkte jag till ånge och drog till svall med nanna och bella för att dra ut på oscars.


Den enda bilden som är ok, haha tyvärr. Kom iaf hem till sängen på lördag morgon 06.30. Sen mådde jag skit hela lördagen, rörde mig inte utanför nannas lgh. Vi beställde pizza och bara sov exakt hela dagen. Sen på söndagen så var jag med t och f mest. För att sedan fara på jobb. Och nu är jag inne på min tredje jobbnatt. 


Anrs så ska min bil äntligen bli fixad på torsdag!!! Ska även få motorvärmare installerad då 🙏 bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0