året i ett inlägg

 
januari månad slutade med att jag blev ensam i stora sthlm. februari gick jag mest igenom vad jag vill göra med mitt liv, och kände mig mest osäker om allting. jag blev även innebonde hos en kollega. i mars åkte jag till kiruna och funderade ftf på vart jag var i livet typ. men hände även roliga saker i mars, som att vi tjejer samlades för att fira carro i ösd. men det bästa på hela månaden var att jag hittade mig en egen lgh.
okej, men över till april. jag kom mkt närmare bortglömda vänner och även mina kollegor. det var även vårforum och roligaste helgen på länge. min heltidtjänst började då oxå. men maj månad, då var det go on med alla circle k i hela svergie och det var hur kul som helst. 
juni började med summerburst som oxå var hur kul som helst. och vid det laget hade jag börjat älska att klara mig på egenhand. nej jag skoja det började med träslaget men ss. sedan var jag även till gbg för första ggn i mitt liv och hade det hur kul som helst över midsommar. köpte även min älskade bil denna månad. 
dags för juli, det mest big deal som hände var väl att jag sa upp mig och planerade att flytta hem till mamma. sen så den 13 juli hade jag bott i sthlm i hela ett år, och  konstigt nog hade jag ingen aning om att jag skulle lämna sthlm vid den tiden. augusti, då hände det inte allt för mkt mamma hjälpte mig flytta till henne i ösd typ. sen sa jag väl bara farväl till världens bästa kollegor. men i september så fick jag "nytt" jobb på circle k i ösd som extra bara. sen var jag på en hel del utflykter med wille och adde. 
oktober jag fick en tjänst som nattare. vilket var det värsta jag tagit på mig som jag insett nu. sen var jag även upp till kiruna och insåg att jag ville stanna där återigen som varje ggn jag är där. och melle kastrerades. 
november så var det dags för höstforum. det blev även en sväng till happis för att milling skulle hämta en skoter. inget spännande hände då alltså. och nu i december har jag väl äntligen kommit på vart jag vill bo och kmr genomföra det antingen i mitten på januari eller from februari, men vart får bli en överraskning. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0