svar på kommentar

Jag har inte tänkt så mycket förrän just ikväll faktiskt, alldeles nyss då min kollega på willys berättade lite mer "inside" om mordet i väsby på motionsspåret som jag faktiskt inte bor allt för långt ifrån. Så nu är jag rädd när jag ska gå hem från pendeln kan jag lova eftersom att den som gjorde det inte är tagen. Ikväll så skulle de vara med i efterlyst, så det måste jag se imorn innan jag åker på jobbet klockan 15. 

Men annars statiol är inte så läskig eftersom att efter 21 så låser dörrarna och det är bara nattluckan, plus att man oftast jobbar två stycken. Men visst har det hänt en hel del saker där som kan ge en och annan rysning, men som sagt så är jag typ aldrig själv där. 
Sen idag så fick jag ju oxå veta att de även hänt saker som ger en rysningar på willys, vilket man inte kan tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0