massa jobb igen

Jag som inte skulle ta på mig jobb denna helg. Imorgon jobbar jag 10-17 för att sedan åka iväg till Enköping en sväng 😇 men börjar 23 på kvällen igen på statiol i Råcksta för ett nattpass fram till 07, för att sedan jobba tidig morgon på willys fram till klockan 16 och sen samma visa från 23. Fast fram till 08 då. Jobbar alltså tre nattpass denna helg, fredag, lördag och söndag. Plus att jag jobbar 15-21 på söndag på statiol i Rissne, så efter det passet blir det direkt att åka till Statiol Råcksta. 

Blev väldigt rörigt det där kände jag och ser jag dessutom, men vilket som så på måndag klockan 08 så tar jag ledigt fram till onsdagen då jag ska på en till utbildning. Vet inte varför jag har så svårt att tacka nej, för det är ju det som är det lilla problemet,  känner mig så dum om jag inte jobbar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0