nu i helgen

Flyttade in igår med hjälp av Kristoffers bror jonte, skönt kan jag lova. Bilder kommer att komma så fort vi fått upp allt, för just nu lever vi i kartonger. Parkering var tydligen svårare än vi trodde. Betalade 130 spänn igår för att parkera under natten. Dessutom har jag fått noll sömn för att vi klev upp tidigt imorse och åkte tillbaka till gamla lgh för att städa. Så imorgon åker vi och tömmer kyl och frys, samt tar med alla städsaker. Sen är det tack och hej därifrån. 

Sitter nu på jobbet efter en väldigt stressig och trött dag. Håller på att somna och att då jobba ett pass på nio timmar är inget jag rekommenderar. Dock återstår bara sex timmar nu. Längtar för övrigt inte tills jag åker härifrån vid 00 för att inte hitta en gratis parkering och måste gå flera km. Sånt som livet erbjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0